vote on me, please

Nuså, min blogg kan bli veckans blogg hos Sica. Så vote on me, please ;) Varje dag kan du klicka dig in och ge min blogg en knuff i ryggen och en chans att bli veckans blogg. 
Idag har jag solat, handlat lite nya skor och redigerat bilder. Det finns en hel del ny att visa upp och jag ska nog se till att dom får sin stund i rampljuset. Imorgon ska vi tillbaka till kusinerna igen. Jag hoppas hela familjen kommer vara hemma nu så jag kan få ett kort på dom. På torsdag kommer jag tillbaka till Sverige och Stockholm igen, då har jag en liten surprise till er :)

Lite motljus och strån kan vara det enda som får en bild att bli bra.
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

otroligt vackert foto!

klaaart att jag ska rösta hihi

2008-06-09 @ 22:24:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jessica

Visst var det roligt att bli nominerad. Jag blev glad som ett barn:) Du har en superfin blogg!

2008-06-10 @ 09:15:07
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: