Jag har shoppat!

Jaja, jag vet att jag behöver pengarna. Men jag har faktiskt shoppat nödvändiga saker. Saker som gör min framtid lite enklare. Som till exempel en extern hårdisk på 500gb, lite fler skivor att bränna bilder på och mobilt bredband. Ja, allt är fotorelaterat såklart. Men sen fick jag även med mig ett par skor och lite sminkborstar bara sådär. Vet inte hur, men dom smet ner i påsen. Konstigt det där. Träffade även på Amanda en snabbis då hon hade glömt sin kamera här igår. En bra ursäkt att ses tycker jag :P Snart står maten på bordet och sen har jag att göra hela kvällen. Redigera bilder och flytta över en hel del bilder till den externa hårdisken. Så även om det här inlägget blev utan bild så blir inte nästa det ;)



Kommentarer
Postat av: Maado

Ahw, du är ju för söt! :)

Vi ses när du kommer hem men du fortsätter väl skriva där, nu har du ju mobiltbredband och allt ;)

2008-06-19 @ 20:13:22
URL: http://avo.blogg.se/
Postat av: :o)

Åh, sweetie.. hade jag inte bott på andra sidan sverige mot vad du gör så hade du fått en stående inbjudan ;) Shopping lät fun. Vad kostade hårddisken tro? Lite inne på att köpa en egen. Kram

2008-06-19 @ 20:45:44
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: