efter regn kommer kameran fram

När jag kom hem från jobbet sprang jag direkt ut och fotade. Det hade precis öst ner en regnskur och jag vet att det finns oändligt många fotomöjligheter efter regnet dragit förbi och solen åter tittar fram. Det var desutom ett tag sen som jag gav mig ut i naturen och fotade. Det har blivit mycket människor som stått framför kameran, men det klagar inte jag på, tvärtom :) Men såklart så har batteriet tagit slut så det får laddas innan jag kan visa upp några bilder. Det är värt väntan ;) Under tiden kommer version tre utav bilden på Amanda. How do you like that? Nu ska jag tala med hundar en timme. Eller inte jag, men Ceasar Millian ska och jag tänker inte missa det!


Foto: Jag
Modell: Amanda


Kommentarer
Postat av: Sara

ABSOLUT BÄTTRE!!! Gillar den mer tidlösa känslan !

2008-06-25 @ 12:34:17
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: hanna b

skifin bild !! :D

2008-06-25 @ 22:05:42
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: