andas så kör vi igen

Jag har precis blivit klar med slutrapporten, äntligen. Efter många koppar té och springandes på toa så är den nu utskriven, genom läst, utskriven igen och ligger och väntar på att få bli inlämnad. Det ska bli så skönt att bli av med den. Jag passar på att andas lite innan jag ska sätta igång med städningen. Emanuel borde dyka upp snart också för att åka till rusta, bussgods och hit igen. Det är sånt här man får stressmage utav. Helst skulle jag vilja dyka ner fötterna i sanden på en strand och njuta utav solen.


foto: Jag


Kommentarer
Postat av: malincatrin

Den bilden tilltalar mig så mycket. Direkt tänkte jag på lata dagar på stranden, salta hav och bara njuta i värmen. Det om något är frihet.



Hoppas allt går bra nu, utan att det krånglar så det blir mer stress innan du åker till sthlm.

2008-06-03 @ 15:43:07
URL: http://malincatrin.blogg.se/
Postat av: Gossip and fashion

åh härlig bild.

2008-06-03 @ 19:44:32
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: