trött tvilling

I helgen har jag varit på samma plats som min älskade tvilling syster. Men ändå har vi inte setts så mycket. I fredags hängde vi tillsammans i kanske nån timme innan hon åkte vidare till stan och jag skrålade vidare med singstar. Sen har jag inte sett henne förrän idag och då såg det ut såhär:


Foto: Jag

Nu har hon åkt till hallsta och sedan vidare till Norrköping och jag ska snart bege mig själv för att ta tåget tillbaka till Stockholm. Men nästa gång vi ses så kommer Jessica till Stockholm. Då blir det en plåtning där hon ska vara assistent åt mig. Det lär bli spännande! :)






Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha jajamensan.

Jag har fastnat för bakgrundsfärgen,

men när jag får för mycket fritid

över så leker jag ihop nya banners :)



Haft en bra helg? :)



Mvh

söderlund

2008-07-06 @ 15:28:24
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oooh är du en tvilling=)

det har jag på nått vis missat. fast jessica låter bekant så jag har ju läst om henne.



enäggs?

2008-07-06 @ 16:08:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: