Mållös

Men shit, ni är galna. Vilka underbara kommentarer jag får av er.
Jag tror jag tappade andan när jag läste från Daniel: "Men du ska inte glömma ge lite cred åt världens bästa fotograf oxå!"  Eller rader såsom Erik formulerade sig "Du är en überduktig fotograf Skulle du kunna skapa fina bilder med ett vrak som mig? :D"  Du får väl ge mig en chans Erik ;) Det är svårt att ta till sig allt fint ni skriver, men det gör mig väldigt, väldigt glad! Som tack så får ni se en bild som jag blev sjukt nöjd med. Igen. Men bara för att det är ni. Nu kom Amanda och Maria, plåtning på g!



Foto: Jag
Modell: Sanna


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Fin bild som vanligt! Du är värd varenda ord Jennie :) Du är tokduktig!

2008-07-03 @ 20:02:48
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Sica

Ja, men du är ju proffsig siss =) och sanna också! Men jag undrar om det finns bilder på den duktiga modellen med ett annat ansiktsuttryck? :)

2008-07-03 @ 22:23:46
URL: http://sicastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: