7 läsvärda bloggar

Sånt här sprider sig som en löpeld i bloggvärlden. Jag ska väl inte vara sämre heller. Annika utmanade/nominerade mig så det är lika bra att göra detta illa kvickt :P

Regler: Nominera 7 läsvärda bloggar men inte den blogg som nominerade dig, då blir det bara samma gäng som nominerar varandra.

Nina förtjänar att bli sedd. Jag har nästan precis hittat dit och det var kärlek vid första ögonkastet. En otroligt duktig fotograf som är i början av sin karriär. Hennes foton går inte att beskrivas, dom måste upplevas.

Hanna B, en som har fått mycket uppmärksamhet i denna nomineringen men som man förstår varför. Är man intresserad utav foto och vill lära sig mer. Ja, då besöker man Hanna. En inspirationskälla och hennes bilder kan man titta sig blind på.

Lillefot är en helt genomgo tjej som formulerar sina fina rader så att även om hon skriver om en regnig vardag så får hon det att låta intressant. Ja, bilder här med, såklart. Vi har bjudit in varandra många gånger till cyberfika. När kommer den i verkliga världen? :) En blogg jag följer slaviskt sen första gång jag fick syn på den.

Sanna "Min" modell, visste inte om att hon hade en blogg förrän nu efter att vi setts. Men jag kommer följa den för jag vet att den här tjejen kommer gå riktigt långt och det vill jag inte missa. :)

Erik. Åh, denna Erik. Vill du skratta, njuta av vackra tavlor eller bara få lite underbart  (o)seriösa modetips så ska du verkligen kika in till denna krabaten. Han ska jag fota. Jag har kommit på ett bra tema till honom också, så nu ska jag bara övertala han innan vi kan sätta igång :P

Janika. Min allra bästa vän som jag haft sedan barnsben. Vem vill inte veta mer om henne?! All kärlek.

Tvillingarna Johansson Det är tydligen många som missat att jag är tvilling. Så det är ju min plikt att tipsa om denna underbara, galna, fnittriga, hänsynslösa och gudomliga tvillingbloggen som jag och...ja precis, min tvilling driver tillsammans! Hur är det egentligen att vara tvilling? Delar man samma åsikter, kläder och tänker vi likadant? Här får du svaret!


Får jag inte nominera fler nu? Men åh. Jag som läser så många fler bloggar än så här. Typiskt. Då spar jag resten till nästa gång då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: