3 is a magic number

Den där Erik utmanar mig hela tiden med nya grejer. Egentligen är jag inget fan utav listor och sånt där. Men bara för att det är han så får jag offra mig igen då ;) (Jag har ju inte direkt något bättre för mig heller, förutom att jobba då.) Snart vet ni ju allt om mig tack vare sånt här. Det är väl inge kul? =P

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Stänger av väckarklokan
- Snoozar
- Gäspar

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Musik
- Té
- Solljus

Tre personlighetsdrag på mig:
- Social
- Glad
- Har lätt till skratt

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Fota
- Bada/sola
- Nära och kära

Tre saker jag är rädd för:
- Höjder (löjligt va)
- Döden (Jag vill ju leva) :P
- Förlora kameran. (Haha, det är ju sant, min bäbis)

Något jag drömmer om:
- Att ha en egen fotostudio
- Se Metallica live, igen.
- En dag ska jag äga en Canon 1D mark IIIN

Tre personer jag utmanar:
Maria
Amanda
Sofie

Ni 3 behöver bara svara på frågorna och välja ut 3 andra som ska svara på era frågor! (Eller så skiter ni i det) :P
Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Maria

okej fixar lite senare då! :)

2008-07-30 @ 09:43:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Jag gillar listor när jag inte har nåt annat å skriva om..haha ;)

2008-07-31 @ 08:11:24
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: