21 viktiga detaljer om mig

Erik utmanade mig och jag antar utmaningen!

1) Vad åt du till frukost?
- Slängde i mig en tallrik yougurt. Brukar vara mer avancerat än så när jag har tid.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Oj, det var längesen. Tror det var denna. På väg till kickout med communicaregänget. Haha, Yeah!



3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

- Tommie
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Den lilla är svart och den stora är också svart. Där ser man.
5) När var du arg senast?
- Några månader sen, på fyllan. Såklart. Annars har jag nog svårt att bli arg, tror jag :P
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Vilken skoltid? Högstadiet var lätt roligast. Allt bus man hittade på. Men sista året på gymnasiet är nog oslagbart. Mitt fotointresse tog fart på allvar och så knåpade jag ihop en musikvideo med skönaste grabsen. Resultatet ligger i min skivhylla ;) haha!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Låter det vara osagt känner jag.
8) Yoga eller löpning?
- Jag är för lat, men bägge delarna vore ju inte dumt.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti Bolognese, jag är inte dyr i drift :P
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Digital foto
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Hm.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- CSI i alla dess former, mannen som talar med hundar. Jag älskar måndagar :P
13) Vem är du avundsjuk på?
- På alla som får njuta av semestern medans jag sliter ihjäl mig. Hey, jag tar igen det nästa sommar!
14) Din bästa revansch?
- Jag kan vara jäkligt sugen på revansch, men jag kommer aldrig så långt, det är ingen som vågar möta mig i något ;)
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Oj, min nuvarande är klockren. Den sämsta? Kanske man inte ska ta såhär :P
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Blodpudding. Orsak: Det är äckligt.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- James i Metallica. Of course.
18) Kaffe eller te?
- Finsmakare dricker té ;)
19) Skostorlek?
- mini
20) Hur ofta är du på IKEA?
- När jag behöver handla något därifrån.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Dum fråga ;) Utrustning, studio, en 1D N mark III och tillbehör tills jag simmade i alla prylar. Men hur ofta har man fem miljoner över bara sådär? :P

Jag utmanar den som känner sig utmanad! Bra va?! :) Säg till om du gjort den också så jag kan gå in och läsa :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt gumman jag trodde att jag hade den med text i bilden, jag är ju så van vid att du alltid sätter dit den :P

2008-07-28 @ 17:01:47
URL: http://avo.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Bilden på dig va ju tung, rockerbrud!

2008-07-28 @ 17:16:04
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Linnea

najs bild, gillar din stil :)

2008-07-28 @ 22:09:08
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: mini

hoppla här hamnade jag och jag känner mig utmanad så in i helvete!!

2008-08-25 @ 16:17:06
URL: http://modd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: