Home sweet home

Nu är jag hemma igen :D Äntligen!  Resan hem från Stockholm kändes längre än vad den var och självklart hoppade det på ett barn i Uppsala som storgormade "Vi ska åka tåg, vi ska åka tåg, vå ska åka tåg" 
no shit sherlock....

och då hade jag inte ens kommit halvvägs.


Men nu är jag hemma och direkt sprang jag till ICA för att hämta ut mitt paket från H&M som har väntat på mig.
Dessutom passade jag på att njuta lite av snön som har lagt sig här :)

Se bara så glad jag är!

image244 

nu ska jag fixa lite andra bilder som jag tagit med tunikan som kom i paketet och självklart ska ni få se senare :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ser ju hur glad du är =) Här är det också snö och ett par minusgrader. Hoppas bara på att det inte blir slask av det som det har en tendens att bli nuförtiden.

Jag hämtade också ut ett paket idag, men inte lika spännande som ditt utan ett nytt antivirusprogram till datorn, sånt kan ju också vara bra att ha.
Men man kanske hellre hade köpt ett par nya skossingar för den slanten, hehe.

2008-01-03 @ 18:14:58
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: