helt slut

Jag kom för tidigt ner på stan, folket trillar tydligen inte in på krogarna förrän efter 12. Jahapp. Bara gilla läget och sitta och vänta. Men när det sedan kom folk gav jag mig ut på jakt! Några blev mina offer, andra inte. Vissa blev bra, andra inte (det är så svårt att få fulla människor att stå still i tre sekunder)

Det var även stor skillnad på Oscars och Stora gatans kök&bar. (Som om alla sundsvallsbor inte redan visste det) Lugnare, trevligare och mysigare på Oscars medans stora gatans var helt galet. Mina åsikter alltså och självklart kan jag själv gilla galenskap, men inte nykter.

Det som var roligast var ändå de trevliga människorna som stannade kvar och pratade lite kort med en :)
En försökte till och med låna kameran för han hade en 400d och ville prova min. Nog var han trevlig och faktiskt lite söt. Men icke. Ingen rör min kamera! Det vore Emanuel då, men han har dispens! ;)

Kl 02:00 begav jag mig för att beställa en taxi och fick vänta i en halvtimme på en jävel. Fan. Det var tur att chauförren var så trevlig. Annars hade jag nog slängt ur mig en del i bara farten. Det brukar hända när jag är trött, less, frusen, törstig, hungrig, långt hemifrån och saknar Emanuel.

Nu ska det sovas! Bjuder på en bild från kvällen, ingen vimmelbild dock, såna får jag inte lägga upp här :)

image264


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att det gick bra =)

Trist att stå och vänta på taxi så länge. Senast jag skulle åka så dök den aldrig upp, trots pårigningar till taxibolaget om var den höll hus. Dålig service så att det skrek om det.
Då var det en väldigt sur Erika som kom hem mitt i natten med ont i fötterna och genomfrusen.

2008-01-06 @ 12:03:38
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Cineast

Storgatans :)
Men det gick bra då? Jag hatar BK, dit är det bara fjortisraggare och avdankade såpakändisar som går. Oscars har jag aldrig varit på.
Varför flyttade du till Sundsvall?

2008-01-06 @ 12:30:09
URL: http://www.cineast.blogg.se/
Postat av: Maria

mysig bild och skönt att det gick bra :)
haha kan tänka mig att fulla människor inte är de lättaste att fotografera :P

2008-01-06 @ 12:53:19
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sica

Vart kommer bilderna upp då siss? :) Du kanske ska ringa och förboka en taxi tills nästa gång? :) Puss!

2008-01-06 @ 13:01:01
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: