En trött jeni

Hemma från vimlet. Jag var inte alls taggad den här gången. Trött, sliten och att dessutom skiljas från Emanuel är inte populärt hos mig. Men när jag väl kom ner på stan och in på oscar så flög "fotografen" fram i mig och jag märkte att jag skrattade hela tiden :D
Bland utspilda drinkar,ett armbågskrig och en taxi senare är jag nöjd för kvällen. Bilderna blev inte så många den här gången heller. Men jag tycker nog allt dom blev snäppet bättre.

Vill ni se så ligger dom ute på efterfesten.com och är ni inte redan medlemmar så bli det!
Glöm inte att skriva in koden: EF385 som är min kod :)

Nu är jag så sjukt trött att jag inte orkar göra något annat än sova. Ska upp tidigt imorgon och bege mig tillbaka till härnösand för sista två matcherna.

Så, why am I still here.....

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: