Blommor runt halsen

Jahapp, alla pigga och glada idag? Själv har jag fått sovmorgon och börjar inte skolan förrän 13:15 men ändå har jag inte sovit speciellt bra. Man blir väl lite bortskämd när man har ledigt till och från.
Planerna idag ser iaf ut att gå till skolan och sen hem till Emanuel. Får se vad vi hittar på, han pratade om att gå på den där bion, men jag lovar inget :P Man vet aldrig..

Vad ska du göra idag?

Mina blommor som är en del av min samling :)

image332
foto/redigering: Jag


Kommentarer
Postat av: Syster

haha, ja? är du förvånad över att tröjor av designers är snygga? :D
Jag är för övrigt trött på att vara lat. :/ Kom ihåg att ge mig en utförlig recension efter bion! Om ni går på den.

Jag ska slöa idag. bara. kanske ta en tripp i stan fast jag inte har råd?

2008-01-23 @ 11:15:55
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Eva

Jag ska hålla på lite med mina fotoprojekt och sedan ska jag ut och gå i regnet. :o)
Hoppas du får en bra dag!
/Eva

2008-01-23 @ 11:44:41
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: