Några kloka ord


Foto: Jag


Jag tänkte för en gång skull vara lite lagom seriös och lämna 2008 med att ge några kloka ord som jag själv har kommit underfund med under detta år. Jag har träffat underbara människor, men jag har också haft människor i min omgivning som inte alls gett mig någonting. Som bara har sugit ur mig energi och tryckt ner leendet. Jag har blivit sviken, besviken och inte alls mått bra på grund av andra människors beteenden. Vilket absolut är helt vrickat fel. Så jag har valt att vända dessa människor ryggen, lämna dom helt enkelt. För hur mycket man än försöker så kan man inte göra alla nöjda och då får det vara. Man går inte ihop med alla, även om man skulle vilja. Vi är inte mer än människor, därför har jag gått in med attityden "deal with it or leave it" Låt ingen skölja över er med dålig energi. Låt ingen ta er tid som inte förtjänar den. Var öppen men var ärlig. Ingen tjänar något på att gå runt och må dåligt för någon annans skull.



Kommentarer
Postat av: Azra

Snyggis bloggis du har :)

2008-12-29 @ 23:09:33
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Du är klok du :)

2008-12-29 @ 23:35:25
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: kiera

diggar bilden!

2008-12-31 @ 00:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: