pytteland

Gårdagskvällen kan sammanfattas med det sms som jag fick imorse av min vän Kookie: "Nu har jag vaknat och insett hur jävla packad jag var igår" Haha, vad ska man säga, jäkligt kul var det och visst var man i bra form. Jag och Linda förfestade lite hos mig och sedan tog vi tåget till stan för att kliva in på pluto där vi slöt upp med Kookie och dansade (vill jag minnas i alla fall) ett tag :P Träffade även Linus som jag inte sett på, ja vad blir det, ett år? Det är sånt som är så underbart härligt med krogen i västerås. Imorse väcktes jag av att telefonen ringde. Några minuter senare stod man på benen om än lite vingligt och var redo för dagen. Det blir nog relativt lugnt, skulle vara skönt som fan att sticka ut en sväng med kameran och fota lite macro bilder igen. Jag blev så nöjd med bilderna jag tog igår. Vilken befrielse det är att fota. Underbart.


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Fin bild! Håller med dig, det är verkligen en befrielse att fotografera! Jag blir så glad av det!

2008-08-21 @ 14:21:38
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: emelie

Kika in på min blogg och var med och tävla om ett halsband från www.finasmycken.nu. Halsbandet är sponsrat direkt från butiken och kommer att skickas direkt hem till vinnaren.



Tack på förhand, kram Emelie

2008-08-21 @ 14:38:09
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Läste att Cavalier var din drömhund. Visst är de för goa! Jag har själv en Cavalierhane som är drygt 3 år gammal. =)

2008-08-21 @ 14:41:40
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Snygg!

2008-08-21 @ 15:29:07
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vad har du för F-tal när du tar macrobilder (i regel alltså)? Jag vill inte låta negativ/jante-aktig på något sätt, men jag tycker att du borde blända ner till F10-F12 iaf, för att få ett större skärpedjup på insekterna. Nu är de första mm skarpa, medans vingarna försvinner i detta annars härliga bakrundsoskärpan, men jag tycker att du borde blända ner en aning.. Annars har du många trevliga och härliga bilder! Keep on the good work! Mvh Andreas

2010-01-02 @ 00:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: