Mot Sundsvall

Då sitter man på tåget. Om tre timmar och tjugo minuter står jag på perrongen i Sundsvall och förhoppningsvis möts jag av Emanuel :) Jag har laddat upp med lite godis och loka för att roa mig med, sen att det finns eluttag till den bärbara datorn gör ju inte saken sämre. Kan jag passa på att bli klar med Dilans bilder också. Vore ju nått. Jag gillar posen på den här bilden så sjukt mycket, ser så busigt men samtidigt stilrent ut. :)


Foto: Jag
Styling och smink: Jessica
Modell: Dilan


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh ja jättefint :)



älskar att det finns eluttag på tåget :D

jag kan dock inte komma till sundsvall gumman, har pratat med mamma och bara för att det fanns så mycket andra utgifter den här månaden och nästa så vill hon inte betala även för resan.

2008-08-28 @ 10:57:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: emii

verkligen skitfin bild! :)

2008-08-31 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: