Fredagens händelser

Våran vän Linda kom till oss vid 3 tiden och skulle plåtas. Både jag och Jessica pysslade med henne för att få kläder, smink och hår på plats. Plåtningen gick väldigt snabbt och jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde då. jisses vad kul vi hade =D Bilderna blev kanonbra och kommer upp lite senare.

Kvällen börjades hos en kompis i stan och där åts det pizza, spelades ölspel och vi såg även lite fyrverkerier. Sen bar det iväg ner till stureplan som inte alls uppfyllde mina förväntningar. Tusentals stockholmare som stod och väntade på att musiken skulle dra igång. Men icke. Vi gick istället till EGO och där hade i alla fall jag väldigt kul :) Även om inte musiken eller stället är direkt min smak så gör sällskapet en hel del. Tack alla inblandade för en trevlig kväll!  Jag och Linda deckade sent/tidigt på Tommies vardagsrumsgolv och Jessica tog soffan. Då visade klockan 06:00 och jag hade varit vaken 26 timmar. 09:15 vaknade vi och gissa vem som ska slumra till en stund nu? Tre timmars sömn på mer än ett dygn. Jag kan inte påstå att jag är pigg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: