Driver någon med mig?

Jag börjar fundera om det är någon högre makt som försöker testa mina körkunskaper rejält nu. I lördags fick jag köra hem i spöregn, det var knappt att jag såg vägen framför mig. Jag kom hem i alla fall. Igår fick jag åter igen köra hem i oväder och till och från var jag nära på att stanna och vänta ut regnet på grund av att jag helt enkelt inte såg vägen. Men jag kom hem då också. Idag, ja. Då ser jag små grenar ligga på vägen, inte märkbart direkt men efter en sväng får jag syn på ett jävla träd som ligger rätt över körbanan. Bara sådär. "Hej på dig, nu får du backa och köra en annan väg, för här kommer du minsann inte förbi" Jag kunde inte vända eftersom vägen är så pass smal. Men tamefan. Jag backade hur klockrent som helst och kunde till slut köra en annan väg. Så jag tror nog att min t-shirt som jag fick när jag tog körkortet talar en och annan sanning: "I'm an excellent driver" 

Foto: siss
På bild: En nöjd Jeni


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Dig vågar man med andra ord åka med och veta att man är i riktigt goda händer! Söt Jennie på bilden där!

2008-08-05 @ 10:39:12
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Annika

Jävla skitväder det är alltså.. än så länge har jag inte märkt av några fallna träd men jag ska på fotboll ikväll så det är minsann synd om mig ändå!

2008-08-05 @ 10:44:08
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Johanna

Okej... JO dom är verkligen jätte vackra o en väldigt fin present..:)

2008-08-05 @ 11:13:50
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: