Torsdag

Idag har vi hållt igång hela dagen igen. Vi tar verkligen vara på det fina vädret jag och Emanuel :) Först en sväng på stan och sedan drog vi ut till Alnö och fikade vid en strand. Väldigt mysigt :) Sen hem till Emanuel och lekte lite med Mika och Sissan som var på besök idag igen. Det bjöds även på tacos vilket var otroligt gott. Senare drog vi hem till Erik och umgicks där en stund tills jag slutligen svek och gick hem medans grabbarna gick och kikade på fotbollen. Så nu är jag rätt så trött och ska börja skriva hemtenta. Sweet.

image725
foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

åh låter som en toppendag :)

hihi okej bra där! då sees vi yaay.
varför ska du till stockholm? mer än att träffa mig då höhö

2008-04-24 @ 21:39:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: