ljusblåa dagar

Det ger en alldeles speciell känsla att vakna upp till solsken istället för mulet och grått väder. Jag hoppas att det kunde vara såhär varje dag resten utav våren/sommaren. Vore inte det härligt?
Idag ska vi få vara med i en presskonferens i skolan angående järnvägen i Sundsvall. Jag vet inte riktigt om det ska bli intressant, kul eller bara tråkigt. Men i vilket fall som helst så skulle man komma påläst och ställa några smarta frågor. Så nu när jag ändå läst in mig på vad det gäller så kan jag väl lika gärna gå in med ett positivt intryck :P Fast helst skulle jag vilja glassa i solen idag igen. Härligt att det redan är helg!
image727
foto: jag


Kommentarer
Postat av: Sica

Tack hihi ^^ Vems fot är det på bilden? :D Njut extra mycket över solen idag siss, i helgen ska det bli regn, i alla fall här och då hoppas jag att sundsvall inte har bättre väder ;) hihi. (har du glömt vår blogg nu igen?)Puss!

2008-04-25 @ 08:00:21
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Har alltid velat vara med på en riktig presskonferens, dock kanske om nått mer intressant än järnvägen i sundsvall. Men hoppas det va roligt?

Sommarbilds sommarbilds sommarbilds VARNING!

2008-04-25 @ 08:57:12
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag blev ledig i dag, det är skönt! Härlig bild, och inte helt fel med en Tomas Ledin rad, då är det sommar! :)

2008-04-25 @ 12:01:32
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: