bland blommor och blad

Nu har vi kommit tillbaka till pappa. Jessica släppte vi av hos kookie och Carina åkte till sig. Så nu är det bara jag, pappa och barbro igen. Det bjöds på tacopaj och kakor hos farmor, vi fick även en sen present i form av hundralappar. Så nu kan jag fylla på kylskåpet! :P 
Farmor hade fått en hel del blommor som jag självklart inte kunde låta bli att fota. Detta kort tog jag rent ut sagt bara på måfå, kollade åt ett helt annat håll när jag tryckte av för att jag skulle test fota bara och vips så dök det här upp. Inte så dumt va :)

26301-713
foto: Jag

Våran kväll kommer bli lugn och skön. Lite kortspel, tacos och film vilket passar mig alldeles perfekt. Vad gör du ikväll?


Kommentarer
Postat av: emelie

vilka fina foton du tar!

2008-04-19 @ 21:30:27
URL: http://emeliewallins.blogg.se
Postat av: Eva

Vilken vacker bild! :o))
Jag sitter och har en sovande Rudolph i knät just precis... så glad att ha honom hemma igen.
Tack för din gulliga omtanke. :o)

2008-04-19 @ 23:05:38
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: