besviken

Nu är jag hemma. Det blev en lång dag i skolan idag, lite halvdrygt i slutändan där på stormötet. Men samtidigt fick vi gnugga våra geniknölar lite och komma fram med några idéer och det var kul. Men jag är ändå besviken på denna onsdag. Solen sken imorse och himlen var blå, men sen när jag klev utanför dörren så såg det ut såhär:

image645
foto: Jag

Jag som hittade ett klockrent fotomotiv och så får jag ett sånt här väder :/ Inte nöjd. Men gladare blev jag i alla fall när jag kom hem igen och fick syn på min AA-klänning som låg och väntade på mig. En mörkblå :) Ja, jag klickade hem den på rean i helgen. Man är ju inte dum och betalar fullt pris heller ;D



Kommentarer
Postat av: Johanna

:) Jag har letat och letat efter din bloggadress också och hittade åt den tillslut :)

2008-04-02 @ 17:07:10
Postat av: Siss

Ja, men ska okej, du gjorde rätt i att köpa den på rea och den mörkblåa. Den och den vinröda är ju snyggast. Dom jag tänkte köpa innan hela hysterin började. Alltså dom är ju snygga, och jag kanske , eventuellt kommer vilja låna ditt nångång ;P Men jag kommer inte köpa ett eget . ha. Jag är ju inte dum heller ;D

2008-04-02 @ 17:41:32
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Maria

åh vad bra att klänningen har kommit nu :)

svar; åååh tack! jag funderar faktiskt på att göra det :) den och fotot i mitten

2008-04-02 @ 17:49:50
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Annika

Haha, du skulle sett hur många bilder jag fick ta på vattendroppar. Jag trodde jag skulle ha minst fem bra, men icke! Det här var den enda som dög.
Fotat i RAW-format. Grovt underexponerad och sen uppljusat i photoshop cs3. Manuella inställningar, manuellt fokus, stativ. Svinhögt ISO trots mängder med lampor runtomkring.
Det är ju inte direkt någon höjdarkvalitet på bilden, kornig som attan.
Just ja. Jag la en stor vit tallrik i diskhon som vattnet väldigt långsamt fick droppa ner på. Då syns inte själva diskhon serru :)
Kom igen och testa nu! :)

2008-04-02 @ 18:08:51
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Annika

Lycka till :)

2008-04-02 @ 18:54:21
URL: http://aes25.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: