Vart tog Jennie vägen?

Den här veckan har jag insett en sak som jag inte tycker om alls.
Mitt självförtroende har gått i botten.
Den självsäkra tjejen som aldrig tvivlade på sig själv har försvunnit och jag vet inte vart hon har tagit vägen.
Men jag vet varför hon stack.
Idag kom jag på mig själv att känna mig så totalt misslyckad över världens minsta grej. Men jag insåg att jag inte grät över mitt misslyckande utan över att mitt så annars starka självförtroende är borta.

Det sista jag minns när jag kände att jag verkligen var jag och var stolt över mig själv var när jag tog mitt körkort. Det är snart ett år sen. Efter diverse krockar och smällar i trafiken har jag tappat förtroendet för andra som förare och har nog blivit en sjujävla pain in the ass för dom som jag har åkt med.

Sen finns det en större anledning som har bidragit till att mitt självförtroende har tappats av bit för bit.
Det är även den svåraste att acceptera.

Jag behöver mitt självförtroende tillbaka. Jag behöver mig vara mig själv igen.
Och jag tänker göra vad som krävs för att bli den Jennie som jag en gång var.

Under den glada ytan döljer vi alla någonting.


Kommentarer
Postat av: Janika

men bästises. hur kan du tvivla på dig själv, du som rä den bästa person som finns?! jag älskar dig iaf! ha en underbar helg tillsammans med din mor! saknar dig!

2007-09-21 @ 12:02:27
URL: http://ahooooo.webblogg.se
Postat av: siss

Du har redan kommit halvvägs när du inser vad problemet är - nu gäller det bara att hitta sättet som får ditt gamla jag tillbaka. Tvivla aldrig på dig själv siss! Allt du velat ha, har du fått. Du har det som krävs - plocka fram det igen! Jag tror på dig. i alla väder.

2007-09-21 @ 12:13:19
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: