shopping


Idag har våran dag (min och mammas) varit en aning bättre än igår.
Vi har äntligen shoppat klart allt som jag behöver (och lite till) för att kunna sätta en mer personlig prägel i min lägenhet. Vi har även fått upp lite tavlor och sånt och innan dagen är slut ska vi ha fått upp min byrå och färgat håret på mig. Hur många tror vi lyckas?

Så råkade det slinka ner två par skor, ett par urballa convers, gråsvarta med döskallar på. Så grymt snygga så jag var tvungen att köpa dom innan någon annan tog dom ifrån mig. Sen ett par höga stövlar i mjukt material, även dom i grå nyans.



Mamma köpte också två par skor. Även hon blev super nöjd!

Bra va?! :) Inatt kommer Emanuel. Yää!

Mamma blir kvar i alla fall till imorgon, då ska hon flyga till Lund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: