shopping igen


igår kväll fick jag besök av Alexandra från klassen, vi tog en kopp té och knaprade morätter och chips till CSI :) mycket trevligt. Tjejsnack förekommer alltid.

Idag hade jag inga lektioner så jag drog på mig mina nya stövlar och traskade ner till stan för att möta Emanuel, vi gick runt och strosade lite i affärerna och jag fick tag på en stor vit stickad halsduk och en liten väska som matchar. Sundsvall brukar vara kallt på vintern. Så ville jag köpa en basker också, jag blev kär i den, men Emanuel fick inte samma känsla. Jag får nog smyga ner och köpa den när han är i Oslo istället :)
Emanuel hittade ett par jeans och så fick han en plånbok av mig. Det behöver han :)

Nu finns det inget mer att montera upp i alla fall. Allt är på plats och det dröjer nog innan jag köper någon möbel från Ikea igen. Lite lagom less på att montera nu. Fast databordet ska på plats också, förhoppningsvis har jag det imorgon. Fina fisken!
I så fall kan jag nog lägga upp lite bilder på hur jag har det här i Sundsvall och i min lya för den intresserade :)


Kommentarer
Postat av: siss

haha jaaa vad ska jag göra då, när jag inte är lika high tec som du och har photoshop. :P Man tager vad man haver ;) Jag vill se hur du har de i din lägenhet!!!

2007-09-12 @ 11:47:57
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: