Min lägenhet


Fan va snäll jag är. Nu har jag knåpat ihop lite bilder så ni kan se hur jag bor. Enyoj! :)

Sen så skulle jag ha "kommunikationscelibat" idag, det är alltså en uppgift vi fått från skolan. i två dagar ska vi ha detta kommunikationscelibat på olika sätt. Dag 1 består av ingen kontakt med människor fast man får använda sig av alla slags medier, dator, tv, radio o.s.v den hade jag igår, fast jag kom på under kvällen att jag hade fuskat lite och använt msn som givetvis är en kommunikation med människor. Men men.
Dag 2 går ut på att inte ha någon som helst kommunikation, inte med människor eller medier. Skit kul va.
Den dagen hade jag idag. Så jag låg och drog mig imorse och försökte planera dagen utan några andra medier eller människor inblandade.

jag åt frukost, diskade, tog ett låååååångt bad och satt sedan ihop mitt andra nattduksbord, fixade upp stereon, städade överallt (nästan) och gjorde lite skolarbete. Så här dags var klockan tio i fyra och det började klia i mina fingrar. Sen gav jag upp och satte mig vid datorn. *skäms* Men jag tycker att jag gjorde en bra insats iaf. jag har iaf lärt mig att det inte går att leva så isolerat, man blir galen.  Så nu är datorn och tv:n min vän resten av kvällen.


Här har ni min lägenhet i bilder! :) 
(inser att texten i bilderna tyvärr blev för liten för att kunna läsa. Men men, jag orkar inte göra något åt det heller.)


 image66



image65

image67


Kommentarer
Postat av: siss

åh vad fint! :D Vardagsrummet o sovrummet är mina favoritrum i din lägenhet ^^ hihi. puss!

2007-09-17 @ 09:57:55
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Rebecca

va fint du har det! Går det bra i plugget? jag började med plugga iår, sitter med världens hemtenta just nu. ursh. kram

2007-09-20 @ 13:10:29
URL: http://rebeccasfantasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: