mami

Japp, mamma knackade på min dörr efter 7 igår kväll :) Vi gjorde lite kvällsfika och pratade om allt som hade hänt på mina två veckor ifrån hallsta :) Hon har jobbat hårt med att köpa hem nya grejjer som ska fylla upp de tomma rummen efter mig och jag måste ju hem och se det snarast!

Lite tv och sen kom sängen.

Igår eftermiddag åkte Emanuel till Schweiz med resten av curlinglaget för att återuppta en ny säsång.
Han kommer hem på söndag igen :)

Imorgon är det ingen skola! Yesss! Fast måste ändå plugga iof. Men slipper iaf gå till skolan. Rätt så skönt.
Oh, på tal om det, jag fick skjuts hem idag :D Mest nöjd! Alexandra, min klasskamrat var snäll och erbjöd sig att skjutsa hem mig :) Skulle inte bli helt förvånad om det utvecklas en bra vänskap mellan oss :)



Kommentarer
Postat av: siss

vad roligt siss! :D

2007-09-06 @ 19:16:46
URL: http://www.sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: