Kom nu



Idag sov jag som en fladdermus. Alltså inte alls. Bra irriterande att tankarna ska flöda fritt precis när allt är som lugnast, mörkast och ensammast. Men några timmar fick jag tag på i alla fall.
Mamma åkte hem för en halvtimme sen ungefär. Lagom trist, vi har haft en bra helg :) 

Idag spelar Emanuel och co kvartsfinal och förhoppningsvis semi och final senare.
Jag får hålla tummarna på det iaf.

Och för er som verkligen i n t e gillar Caroline af Ugglas borde i alla fall lyssna på hennes översättning av Janis Jopplin till "En del av mitt hjärta". Do it.

Idag ska jag försöka komma vidare med pusslet "eternity" = ett spel som man kan vinna riktiga pengar på.
Sen blir det nog lite plugg/jobb framåt eftermiddagen.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: siss

Jo, lite då och då. Nya budgeten har ju kommit ut offentligt, så det var det vi snackade om :P Heja borgarpacket!

2007-09-23 @ 10:45:24
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Anna

Yes gött som fan ;) Pusses

2007-09-23 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: