Hokey


Vaknade upp idag av att någon står och ropar efter någon utanför mitt fönster.. great...
Fick iaf somna om en lite liten stund till och vakna igen av alarmet. Trots att kroppen tog en del stryk igår av nollningen genom ett antal för många glas vin (nej jag blev inte för full) så måste man ändå ta sig i kragen och gå på våran första lektion idag som är en föreläsning, om jag inte minns fel.

Så jag sitter och försöker trycka i mig lite yogurt för att få något i magen iaf.

Gårdagen då. På morgonen var det info som gällde, en liten rundtur i "vårat" hus och sånt. Sen på kvällen var det dags för nollningen. Vi blev indelade i grupper och fick faddrar som ska vara med oss hela tiden under nollningen.  Vi gjorde en sång som vi framförde lite halvtaskigt och lekte andra lekar. Det var helt okej, jag fick bra kontakt med iaf två stycken igår. Men när det blev "fritt fram" till att göra vad man ville så kände jag att det var dags att gå hemåt, den långa 30-minuters promenaden var inte välkommen. Till min stora lycka hittade jag en till som bor i samma område som mig och arm-i-arm vinglade vi oss hem.

Nu ska jag nog ta och kila vidare, även om jag inte behöver gå förrän om en halvtimme så tror jag att jag gör det iaf, jag orkar inte riktigt sätta in spurten idag om det skulle behövas.

Ikväll är det vinbrännboll, men den står jag nog över om jag får bestämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: