Hey there


Idag vaknade jag 09:00 av mammas tofflor som ekade utanför min dörr (sovrumsdörren alltså).
Jag gissade starkt att klockan inte var tidigare än 11, men där hade jag fel. Efter ett tappert försök att somna om så gav jag upp och gjorde mamma sällskap vid frukostbordet. Hon har by the way möblerat om i köket.

Sen gav vi oss på att montera upp databordet och nu står det äntligen på plats också. Sen körde vi till jysk och hämtade min datastol så nu, äntligen, kan jag sitta här i oändlighet utan att få ont i ryggen :D (förmodligen får man väl det ändå i sinom tid, men iaf.)
Köpte även lite prydnas saker och en matta till köket så att det inte ekar så mycket.

På måndag måste jag nog uppsöka en läkare iaf. Mitt knä är total katastrof.
Men ikväll ska jag först njuta av tacos och sedan fruktsallad :D Mamma håller på att fästa fast alla kablar som ligger överallt. Vilken hero hon är!

Dagens låt-tips som jag en gång fick av Joel. Sjukt härlig.
(Litet smakprov ur texten)

Plain White - Hey there Delilah

"Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice it's my disguise
I'm by your side

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me"

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: