Fade to black


Idag blev vi klara med vårat andra grupparbete, sjukt härlig grupp man har hamnat i iaf! :)
eller vi ska iof bara skriva ut allt och lämna in, men annars är vi klara. Japp japp jaa-aa!
Så imorgon är jag ledig :D Ska iväg och kika på en lägenhet halv 11 imorgon så får ändå inte sova så länge jag vill.
Men det gör inget.

Nu ska jag gå och handla lite. Eller snart.

Dagens låt-tips får bli Metallica - fade to black bara för att jag lyssnar på den just nu och den är så jäkla härlig varje gång. En sådan låt som man kan lyssna på om och om och om och om igen!
Lyssna vettja!

(smakprov från texten)
"Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free"


Kommentarer
Postat av: siss såklart

ja visst är den! Kommer nog bara få nöja mig med att sukta efter den . börjar bli fattig här redan. ajaj. hämtade ut ellos paketet idag . skiiitnöjd! Bajs vad snyggt det är. Kolla bilderna som jag lägger upp imorn! =) (Kael glömde sladden hemma hos sig) skoj med lägenheten! Hoppas den är bättre än den sist! Puss!

2007-09-26 @ 17:50:52
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: