En överaskning


Igår fick jag veta att Linn skulle hämta upp Nils och Emanuel vid flygplatsen. Jag blev otroligt avundsjuk på henne att hon skulle få se Nils (hennes pojkvän) samma kväll som han kom hem fast jag måste vänta en hel natt till innan jag skulle få se Emanuel. Så jag kom på den smarta idén att följa med henne och överaska Emanuel :)

Han blev överaskad. Glad också :) Så fort vi kommit innanför dörren och låst om oss så tog han mig i sin famn och sa att han hade saknat mig :) Känslan jag fick då är obeskrivlig och betydde väldigt mycket för mig.
Det var sjukt mysigt att få somna brevid honom igen att jag totalt glömde bort hur tomt det hade varit innan.
Han gör mig glad, så är det bara.

Idag har jag hämtat ut mer kläder som kommit från halens. Iof var det bara en topp men en snygg sådan :)
Den toppen bevisade även det jag länge har trott; jag har blivit smalare!! YÄÄÄÄ! strl 32/34 sitter som handen i handsken. Jag är nöjd!

Dagens låt tips var tänkt att bli en Led Zeppelin låt. Men igår fick jag en sjukt bra låt av Joel (igen) som jag tycker ännu bättre om så den puttar ner Led Zeppelin och blir dagens låt istället.
Ladda ner och lyssna!

30 Secounds To Mars - Was It a Dream?
(ett smakprov ur texten)

"Your defenses were on high
Your walls built deep inside
Yeah I'm a selfish bastard
But at least I'm not alone
My intentions never change
What I wanted stays the same
And I know what I should do
it's time to set myself on fire
Was it a dream?
Was it a dream?
Is this the only evidence that proves it
A photograph of you and I"


Kommentarer
Postat av: siss

kael säger att det är i will give it a try eller I'll give it a try. hmmmmmmm. svår fråga ;)

2007-09-24 @ 22:01:01
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: