dadi!


För en halvtimme sen ringde min pappa =)
"har du hemlängtan?" var det första han frågade mig. Men nej, det har jag faktiskt inte. Trots att det blir lite långa filosofi-stunder när man är ensam och tänker på sina vänner så trivs jag faktiskt här. Jag tror att allt kommer bli bra bara jag kommer in i vardagen så att säga.
Men det var trevligt att han ringde och ville höra hur jag mådde :) "jag väntar på att få hämta hem dig igen" Världens bästa pappa, jag tvivlar inte en sekund på att han faktiskt skulle komma om jag så ringde och ville hem igen.

<3

Snart är reklamen slut och csi miami börjar igen så jag lär bänka mig framför soffan igen :D


(Emanuel och pappa hjälpte till under inflyttningen, de tog på krafterna ;))
image63


Kommentarer
Postat av: bästises

saknar dig juuuu!! jag akn komma och hätma dig :P ring mig när du har tid !! PUSS OCH FLERA KG KÄRLEK!

2007-09-07 @ 08:51:54
URL: http://ahooooo.webblogg.se
Postat av: siss

Project runway är en realityserie siss, en tävling om "amerikas nästa designer" typ. 15 st "okända" designers tävlar om att få bla pengar till att starta sin egen kläd linje. Bli kända helt enkelt. As bra är det, kolla nästa säsång ;) Kul att du trivs där borta!

2007-09-07 @ 09:17:44
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: