Bristande bevis



Emanuel fick en impulsidé att gå på bio ikväll så det gjorde vi :)
"Bristande bevis" blev det och det är verkligen en film jag kan rekomendera vidare. Jag var mest imponerad över hur dom hade filmat den istället för vad dom filmade. Handlingen är också jäkligt bra, skådespelarna med. 
Se den helt enkelt.

Så var det lite komiskt att det bara var 4 stycken (inklusive Emanuel och mig) som var i salongen, men det var faktiskt bara ännu bättre. Helmysig kväll helt enkelt :)

Nu ska jag sova.
Så godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: din söta siss

Poängen var ju att du också hade fel då! Så det så *lipa* pilutta dig.

2007-09-25 @ 08:14:49
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: