visning


Dra på trissor!
Idag såg  jag att jag hade ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen, eller sen kom jag på att jag kände igen det och försökte inbilla mig själv att det var från totalförvaltningen. Så jag blev ju såklart tvungen att kolla upp det eftersom jag har lagt intresseanmälan på en lägenhet från dom. Ja, och såklart. Det VAR dom som hade ringt.
Jag fick panik och ringde upp och till min stora glädje så är jag välkommen på en visning utav en tvåa med kök.
SWEET!

Tisdag it is!

Idag tänkte jag jobba.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jo man vet aldrig med han , tror inte han kommer ;) tror han då han står här utanför dörren. hehe jo det var tysken, men det var inget att hänga i julgranen direkt :P inget för mej, visst e jag sååå snäll haha ;)

2007-10-18 @ 23:20:38
Postat av: Siss igen!

Åh vad roligt! Hoppas den är superfin och bra!

2007-10-19 @ 08:15:20
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: