tacos


nu har jag ätit tacos och godis så jag behöver nog inte fylla på magen nå mer på en vecka.
Känns som det just nu i alla fall men förmodligen kommer den vilja ha mat imorgon också.
Men det har i alla fall varit en jäkligt bra kväll :)
Kikade på film sen, "anchorman" på femman, den är så sjukt dålig så man kan inte sluta garva :P

hunden: "jag mötte en björn som hette kejaw-ju"
björnen: "kejaw-ju" är min kusin!
(vilket sammanträffande att det var just han) haha, sjukt dåligt.

En bra nyhet är också att Emanuel och grabbarna är vidare till kvartsfinal i turneringen i Sweichz. Hejja hejja!
Jag blir alltid hispig när det går bra för dom :) Jag är nog lite stolt över honom :)

snart ska jag sova, det låter skönt.
Ja, just ja. Jag hann inte med allt jag skulle göra, baka får jag göra imorgon.



Kommentarer
Postat av: Siss

aha okejdå. Jag ger mig. Låter som du hade en trevlig lördagskväll siss :) Du sparade väl lite tacos åt mig? Puss!

2007-10-21 @ 10:52:42
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Siss igen

Du är duktig

2007-10-21 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: