ta en bit av mitt hjärta



"Fick jag inte dig att känna, att du var den enda för mig.
Fick jag inte dig att känna att jag gjorde allt jag kunde för oss två, jo det gjorde jag.
Varje gång jag säger till mig själv att jag orkar inte mer, men jag vill att du ska veta, jag är stark och jag ber.
Jag vill att du kommer, kommer, kommer, kom nu. ta en nu en liten bit av mitt hjärta älskling, ta en nu en liten del av det hjärta jag har kvar, ta en nu en liten bit av mitt hjärta älskling. Du vet jag ger dig, mer än vad du kan ta.
Ja de gör jag."

Caroline af ugglas - En del av mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Janika

jag finns här. ring när du vill på dygnet. älskar dig

2007-10-30 @ 08:30:47
URL: http://siktarhogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: