Redovisning



På måndag ska vi ha redovisning av vårat grupparbete.
Vi ska göra en snygg powerpoint presentation, men två av oss i gruppen har inte ens powerpoint på datorn och dom andra tre har jag inte frågat ännu. Blir nog lyckat det här :P

Det gick i alla fall rätt så smidigt idag. eller ja, om man bortser från allt snack som handlade om diverse saker förutom uppgiften så gick det ju i alla fall hyffsat bra. Får hålla tummarna på att vi blir färdiga till på fredag bara.
Men det ska nog gå.

Ikväll bli det tv för hela slanten och så har jag mina ostbågar också.
Yes! Det var det jag ville!


Kommentarer
Postat av: Eva

åh ostbågar, gud vad jag är sugen!

2007-10-30 @ 18:42:21
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: