john blund


Jaha, nu sitter jag och inväntar john blund. Han borde vara här nu tycker jag.
Under tiden kan jag ju meddela er hur min kväll har varit. Jag har åter igen satt mig ner vid pokerbordet (för er som inte vet så har jag länge varit en inbiten pokerspelare men sedan tagit en paus) Men som sagt, Den här veckan har jag åter igen satt mig ner och spelat drygt en timme varje dag, so even today. Jag är ingen värdselit men kunde med gott samvete plocka ut en femhundring och fortfarande leva fint vid pokerbordet :)

Pengar till mig alltså! Det gillar vi!

Sen har även Emanuel varit förbi en sväng och gett mig en anledning till att skratta :) Det är nog den härligaste känslan jag vet, att få vara lycklig. Även om det ändå bara är för stunden eller för en evighet så är det värt :)

Nä, vad sentimental jag blev nu.


John blund väntar på mig nu!
(iof vet jag inte hur John blund ser ut, men hittade denna krabat och det får bli min tolkning)
image86

har du sett John Blund?


Kommentarer
Postat av: Eva

nä speglar e farliga :P

2007-11-01 @ 01:15:05
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Eva

ja att vara lycklig är bäst :D man känner liksom lyckan ila i hela kroppen!

2007-11-01 @ 08:56:48
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Siss

Ja men siss, varför inte spela lagom och få lite extra klirr i kassan lixom? =)

2007-11-01 @ 09:35:35
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: