hur är Jennie?


Jaha, idag tänkte jag rannsaka mig själv. Inte för nöjets skull, eller jo, okej, mestadels för nöjets skull. Så får ju ni som läser ett ärligt svar på vem jag är. Sen om ni gillar det eller inte är upp till er :P

Fördelar                                                                                    Nackdelar
- envis (behöver dock inte vara bra jämt)                       - envis (behöver dock inte vara dåligt jämt)
- positiv  "allt ordnar sig-filosof "                                        - låg humor (skrattar åt allt och alla)   
- låg humor (skrattet smittar)                                             - kan verkligen inte laga "riktig" mat 
- omtänksam.                                                                       - tänker efter jag pratar. 
- ärlig (säger vad jag tycker)                                             - klumpig (jag ramlar och slår i allt) 
- jag är nog rätt så söt                                                        - längden är inte min starka sida. (1.60 cm) 
- lever i nuet                                                                        - tänker för mycket 
- kreativ                                                                               - litar inte på andra förare
- blåst (jag får folk att skratta) :D                                    - sjukt dålig på geografi och matte 
- seriös (jag kan om jag vill)                                           - kräsen när det gäller karlar, mat och kläder.
- öppen                                                                                - lat (sad but true)
- har självförtroende (iaf med sminket på)                   - ser nog förjävlig ut på morgonen.
- galen i choklad (det är så gott)                                    - galen i choklad (motionera mera)
- csi nörd (ja, det ÄR bra)                                                - otålig (ibland blir jag stressad jag med)

Ja, om ni saknar något på listorna så är det bara att lägga till, bra som dåligt. Det vore kul tycker jag!

Sååååååå, did you like it?
                                                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Siss såklart

tålamodet då! vilken spalt hamnar det? :P Du är så söt! (syftar på godnattkortet)

2007-10-20 @ 11:19:57
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: