give me some sömnpiller


Inatt flyger Emanuel hem, jag tvivlar starkt på att jag kommer få sova mycket.
Jag blir alltid sömnlös när jag vet att han är i luften och far. Fast å andra sidan var jag även sömnlös igår kväll.
Jag som trodde att man somnade tidigt om man gick och la sig tidigt. Icke sa nicke. Sista gånger jag kollade på klockan var den 05:30, sen ringde alarmet 08:00. Sweeeeeet.
Så har jag tur kanske jag rent av tuppar av snart, annars borde ju sömnpiller vara ett hett alternativ för mig.
Fast sen är jag ju emot sånt där med piller. Äh, klurigt det här blev.

Drömscenariot vore ju i alla fall att jag vaknade mitt i natten av att Emanuel ger mig en puss på kinden och kryper ner i sängen med mig och så får jag somna i hans armar sen. Kan det inte bli så? snälla?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: