fx:ad


I have official been fx:ad. Hur kul känns det på en skala från ett till tio? typ minus tre kanske.
Jaha, man hade ju lite högre förhoppningar över betyget till den sista gruppuppgiften än den förra. Men neeee.
Gör om, gör rätt.
Fan ta dig nånstans. Så less är jag. Så nu kommer jag att ha två uppgifter att försöka hinna med på dessa veckor framöver. FAN VA KUL! Jag hade faktiskt nöjt mig med ett E här om det ska vara så.
Jävla skit. Adjö fritid, vi ses väl igen nångång.

Nu vet jag tusan hur det kommer gå på slutuppgiften ens, den lever ändå upp till 60 % av betyget. Fan.
Det lär ju gå åt helvete där med.

Hallsta i helgen, festa sönder mig låter väl som en bra idé? BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: