en ny bil



Emanuel gick upp före tuppen idag och flög till Göteborg för att hämta en bil han hade sett på blocket och blivit förälskad i. Så han är på väg tillbaka nu och sist jag pratade med honom var han i Örebro, så han har en bit kvar. Får sitta uppe tills han kommer. Rooooligt, fast vad gör man inte :)

jag är så sugen på choklad. Kan inte någon bara ge mig lite, på en gång. Helst nu. Tack.
Det var inte såå kul att upptäcka att jag bara har 4 kr kvar på kontot och en vecka kvar tills csn pengarna kommer.
Yey, fattig student - bokstavligt talat.

snart är det desperate housewifes, så jag ska poppa lite popcorn och sen sätta mig i soffan och bli fet.
Hur låter det?


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag kommer & hälsar på dej bruden ;) får bara klämma in en helg jag e ledig. Jo det är lite problem därnere, tasos tydligen hamnat i skiten. men men hans liv. orkar inte ! det löser sig ;)
kramis å puss

2007-10-17 @ 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: