äsch


Grabbarna i Sweichz kom inte längre än till kvartsfinalen. Förra året vann dom samma turnering.
Jag vet att dom är besvikna och jag förstår det.
Men jag tycker ändå att dom borde ge järnet och lite till, visa att dom faktiskt är värda titeln som "mest framgångsrika lag från curlinggymnasiet" och det tycker jag att dom är. Emanuel och Nils har ju faktiskt rekord på flest vunna junior vm matcher i världen. Dom vann elitserien 2006 och har en hel hög med meriter i bagaget.
Dom kan mer.

Nu vill jag helst att Emanuel ska komma hem igen.

Idag ska jag i alla fall roa mig med att jobba och se innebandy med samma gäng som igår :)
Undra om den här helgen inte blir den bästa jag har i Sundsvall hittills (om man räknar med dom helgerna som Emanuel är borta) Kan mycket väl vara så. :)

jobb nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: