:)



Idag vaknade till en ännu en bra dag :) Om man bortser från att förkylningen lär ha kommit ikapp mig. Eller jag hoppas i alla fall att det inte bryter ut helt. Fast jag har ju umgåtts med familjen Allberg där alla är sjuka. Så oddsen är väl inte direkt med mig.... hmm... jag har i alla fall halsat té och baffucin (hur det nu stavas) för att förebygga så gott jag kan.

Annars har jag spenderat dagen med Emanuel och resten av familjen med att åka till deras stuga som dom vill köpa, det var ett fint ställe. Sen tog vi en liten omväg till Huljen (byn som var med i grannfejden) Det var så kul att se det med egna ögon :D

Mitt i allt fick jag syn på en liten cavalier king charles valp :D Så sjukt söt, den fick plats i handflatan på sin ägare. Jag ska ha en. Så är det bara ! :)
Nu sitter jag i alla fall ensam här hemma och ska snart krypa ner i soffan med en filt och en varm kopp té.
Mysigt, precis som dagen har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: