uppe med tuppen



det blev ingen utgång igår, kom inte längre än till busshållsplatsen innan kvällen sket sig.
Men en skaplig förfest var det i alla fall :) Så får nöja mig med det :P
Så trodde jag såklart att jag skulle få en till skönhetssömn inatt också, men nej, man ska tydligen inte bli girig.
När jag gav upp och kikade på klockan var den inte mer än halv 8.
Suck. halv 8, på en lördagsmorgon. Det är inte mänskligt.

Ska lägga mig framför tv:n snart och hoppas att man kanske somnar till en stund.
Senare idag kommer tvillingen hem också. Det ser vi fram emot!

Min mobil är död, jag glömde som sagt laddaren i Sundsvall och efter att ha vänt upp och ner på villan så har jag nog insett att jag inte kommer hitta någon usb-laddare heller. Lagom kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: