sömnlös



Inatt hade jag ett jäkla bekymmer med att somna. Fast iof så kände jag att jag inte var direkt trött när jag bestämde mig för att gå och sova, men vafan, klockan visade 01:10 så nog trodde jag att jag skulle somna i alla fall.
Icke sa nicke.
03:45 var jag fortfarande vaken och svor om både det ena och det andra, vred på mig från sida till sida, från rygg till mage och slog på kudden för att den inte var mjuk nog. Vart är John blund när man behöver honom?
Att tänka efter 00:00 borde vara olagligt.

Nu hade jag tänkt städa, i alla fall plocka undan mina kläder som ligger lite överallt och försöka dammsuga så att man slipper kliva i diverse smulor och dammråttor. Det låter väl trevligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: