måndag



Ja, så sov jag på tok för länge idag. Men jag kan verkligen inte sova om nätterna längre. Ligger och tänker på världens alla tusen frågor och helt plötsligt så är det morgon igen. Suck.
På det sättet är det bra att jag måste pallra mig till skolan imorgon, väckarklockan är min räddare.
Det är fan rätt så slött att plugga på universitetet. I alla fall om man väljer att plugga information och pr. *tipsar* :P

Sen är jag sådan toffel att jag sitter och väntar på att mr.allberg ska komma hit.  Men jag har saknat honom så då får jag vara lite tofflig. Japp.

Ritade i alla fall upp lite fler alternativa tatueringar igår. Lägger väl upp dom nästa gång jag orkar logga in på bloggen :P

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: