mami


Ja, igår kom mamma :)
Emanuel kom och joinade oss. Vi tog det lugnt, gjorde lite soppa och kikade på tv.
Idag har vi varit ute på jakt efter vinterjacka och skor. Hittade ett par snygga skor som jag förälskade mig i men som jag snabbt fick gå ifrån på grund av prislappen som låg på 1000 kr. ouch. Men en jacka fick jag i alla fall med mig :) Efter att ha strosat runt i alla butiker så hittade jag den på cubus av alla ställen. Det var en rätt så otippad variant också, men den var bäst för dagen så jag slog till! Jag kommer i alla fall inte frysa i vinter :D

bild dyker upp nästa gång jag använder den :P
Nyårsklänningen får vänta tills på måndag, affären den finns i har inte hittat ut till birsta än. Så får gå en sväng på stan efter skolan på måndag, ska ändå ner eftersom att Emanuel fyller år då och han förtjänar ett litet paket :) 

Mamma håller på att färga håret och sen ska vi laga lasagne :D
Kvällen blir nog troligen lugn ikväll också.
skönt!


Kommentarer
Postat av: siss

Brond - varken blond eller brun i geuss :P tyckte jag passade bäst i den kategorin efter att ha sett de i nån tidning.. ska leta rätt på artikeln bara för det! :P haha hälsa mami. och jag vill se dina shoppingfynd!! NUUU

2007-11-10 @ 16:27:40
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: