lägenhet


Jahapp, idag har jag varit rätt så upptagen faktiskt. Vilket inte händer så ofta.... men :P
Ja, klev i alla fall upp till skolan imorse (igen) och den här gången var det inte så kallt, men det blåste som satan.
Ännu värre blev det när jag skulle bli hämtad av Emanuel och stod och väntade utanför skolan. Jag höll praktiskt taget på att blåsa iväg.... utan att överdriva en smula! Det blåserfortfarande så får se hur många träd som orkar stå emot tills imorgon!

Vi åkte i alla fall och kikade på en lägenhet jag fått nys om. Den var trevlig, rätt så öppen planlösning och med ett gigantiskt badrum. Jag blev nog rätt så kär i den. Men mina tre månader som hänger efter mig (uppsägningstiden på min nuvarande lägenhet) slår några käppar i hjulen på mig. Får se vad jag kan göra åt det.

Sen fick jag skjuts av Emanuel till stubo för att prata om min situation, fast dom hade stängt, så jag gick hem och gjorde mat, ringde några samtal och glodde på tv och spelade lite poker. Det gick lite sämre idag dock, men inget som stör vidare värst mycket :)

Jaha, en snabb uppdatering var det! Har du också haft ett pressat schema idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: